Friday, September 26, 2008

teltek múltak a napok

Nagyon sok minden történt az elmúlt 15 vagy akárhány napban.
Tegnap (ez még friss élmény) voltam Fradi meccsen. Vettem sálat is. Extrajóóóó volt!!!! attól függetlenül hogy kikaptunk. És a kapu mögött voltunk a B-középben. Szóval ment mellettünk a party meg a gyújtogatás. Nagyon élveztem.
Aztán este meg a Rádayban voltunk. Ez nem igazán volt jó, mert nem futottunk össze kellő számú ismerőssel. De aztán a hazafelé út igen kalandos volt. Majdnem lehányt egy csaj a buszon. Mármint be is hányt de szerencsére nem fröccsent rám :) Hát igen. Ilyen a Tarka kollégium felé közlekedő éjszakai járat :)
És este láttam valakit a lábakkal felfelé alszik ellentmondva mindenféle gravitácónak.
Az iskola igen kellemes. Izgalmas, érdekes és kellőképpen nehéz.
Most épp József Attila Gyönyörűt láttam című versében kellett felfedeznem a Pareto-hatékonyságot.
Meg a nagyfeladatom az az, hogy fel kell építenem egy komplett napelem-gyártó céget.
Kellemes lesz az is. Bár ez elég nehéznek tűnik, de most annak örülök a legjobban hogy szívesen foglalkozok a témával és tényleg: nagy jó kihívás.
És azt is megtudtam hogy 1 órányi ping-pongozással 4000 kalóriát lehet elégetni :)

No comments: